تضمینی ها

کرم پودر مناسب پوست خشک

کرم پودر مناسب پوست خشک

کرم پودری که مناسب پوست خشک است باید دارای یک سری ویژگی های خاص باشد . این ویژگی ها عبارتند از : 

1- دارای ترکیبات مغذی و تقویت کننده پوست باشد .

2- بر پایه روغن ساخته شده باشند .  

3- حتی الامکان فاقد لانولین باشند . این ماده به دلیل اینکه از پشم تولید میشود در برخی از افراد باعث بروز حساسیت می شود . 

4- دارای خاصیت آبرسانی و آنتی اکسیدانی باشد . 

5- در نهایت ظاهری مرطوب و درخشان را تحویل ما دهد . 

چنانچه شما پس از شستشوی پوست خود در قسمت گونه ها احساس کشیدگی کردید باید بدانید که پوستتان از جنس خشک می باشد . پوست شما همانند یک کاغذ بوده و بسیار آسان و راحت با کمترین بی احتیاطی شما و استفاده از مواد نامناسب دچار مشکل لک و چروک خواهید شد . شما با استفاده از مواد استاندارد و مناسب تیپ پوستی خود هم با ظاهری مناسب در جامعه ظاهر خواهید شد و هم اینکه فرآیند پیری را عقب خواهید انداخت . توصیه می شود همواره قبل از آرایش کردن از ماده ای به نام پرایمر استفاده کنید . پرایمر در دو نوع روغنی و ژله ای در بازار موجود است . افرادی که دارای پوست خشک هستند بایستی از پرایمر روغنی استفاده نمایند و هرگز به سمت گزینه ژله ای نروند . این ماده سبک و جادویی باعث ایجاد یک پایه مناسب می شود تا زمینه جهت یک آرایش شیک و زیبا مهیا شده و بدین ترتیب پوست شما دارای نوعی زیبایی طبیعی می شود . پرایمر برای یک دست دیده شدن و دیر از بین رفتن آرایش استفاده می شود . منتهی همیشه تا ده دقیقه پس از استفاده از این ماده هیچ ماده دیگری به پوست خود نزنید و کمی به پوست استراحت دهید و حتی الامکان صورت خود را باد بزنید تا به خوبی جذب پوست شود . پس از طی مدت زمان 10 دقیقه الی یک ربع می توانید شروع به آرایش نمایید . برای اینکه یک  آرایش زیبا و طبیعی داشته باشید از ب ب کرم ها استفاده کنید . این کرم ها دارای ترکیباتی هستند نه تنها باعث پوشش لکه های پوستی می شوند ، بلکه به مرور زمان باعث کمتر شدن لکه ها نیز می گردند . ب ب کرم ها محصولی عالی برای افرادی هستند که دارای پوست خشک می باشند . نقطه مقابل ب ب کرم ها ، س س کرم ها هستند که برای افراد دارای پوست جوش ساز و آکنه دار توصیه می گردد . 

از جمله موادی که در ترکیبات کرم پودرهای مناسب پوست خشک بکار می رود ، گلیسیرین است . این ماده روغنی باعث نرم شدن پوست شده و باعث قوام مواد داخل کرم پودر می گردد . از دیگر ترکیبات کرم پودر های مناسب پوست خشک میتوان به : سیلیکون ، آلفا هیدروکسی اسید ، امولسیفایر ، سرامیدها ، اسید گلیکولیک و مواد نگهدارنده اشاره کرد . همچنین این مواد باعث می شوند تا ساختار کرم پودر شبیه به پودر نبوده و کرم مانند شوند . 

کلام آخر

همواره قبل از استفاده از کرم پودر از مرطوب کننده مناسب جنس پوست خود استفاده نمایید . برای اینکار از پرایمر نیز میتوانید استفاده کنید . 

همیشه برای مالیدن کرم پودر از براش بجای انگشتان استفاده نمایید . 

از کرم پودر هایی استفاده کنید که نزدیکترین تناژ رنگی را با چهره تان دارند . 

چنانچه تمایل به ماندگاری بالا و طولانی مدت آرایش خود دارید از فیکساتور استفاده کنید .