تضمینی ها

تنگ کردن واژن با روش های فوق العاده موثر

تنگ کردن واژن با روش های فوق العاده موثر

گاهی اوقات در زندگی بر اثر یک سری اتفاقات همچون زایمان ،افزایش سن و برقراری رابطه جنسی دچار مشکل نه چندان ناخوشایند گشادی واژن می شویم . این مساله چندان حاد نیست و ما خیلی راحت می توانیم با استفاده از روش های متعددی آن را برطرف نماییم . در زیر به چند مورد از این روش ها اشاره می گردد . 

تنگ کردن واژن با لیزر

یکی از روشهای تنگ کردن واژن ، استفاده از لیزر می باشد . این روش غیر جراحی ، علاوه بر تنگی واژن ، به منظور جوانسازی این ناحیه نیز انجام می گیرد . البته شما بایستی از این نکته نیز آگاه باشید که این اقدام باعث برطرف شدن خشکی واژن ، رفع درد در هنگام مقاربت ، کاهش و درمان علائم یائسگی ، برطرف شدن عفونت دستگاه ادراری و همچنین از بین بردن افتادگی رحم نیز می شود . 

نوعی از لیزر به نام لیزر co2 وجود دارد که باعث سفت تر شدن دیواره واژن ، افزایش کلاژن سازی و بهبود گردش خون می شود . تنگ کردن واژن با لیزر بدین صورت انجام می پذیرد که دهانه صاف دستگاه لیزر وارد واژن گردیده و با درجات مشخصی گردانده می شود . پرتوهای لیزر بر دیواره ی واژن تابیده و در بافت مخاط فیبرهای کلاژن شروع به تولید می نمایند  و در نهایت واژن تغیر حالت می دهد . 

هزینه تنگ کردن واژن با لیزر

اگر بخواهید در مورد هزینه تنگ کردن واژن تحقیق مختصری انجام بدهید در نهایت به این نتیجه خواهید رسید که این مساله بستگی به انتظار و توقع شما دارد که تا چه حد بخواهید این مشکل برطرف شود . با بالا رفتن تعداد جلسات ، بالطبع هزینه شما هم بالاتر خواهد رفت و البته نتیجه مطلوب تری بدست خواهید آورد . جهت حصول بهترین نتیجه ، توصیه می شود با پزشک خود برای تعیین فواصل و تعداد جلسات لیزر مشاوره کنید . میزان هزینه ها نیز متفاوت است . البته هزینه آن به مراتب بسیار کمتر از جراحی می باشد . سعی کنید برای تنگ نمودن واژن خود از پزشکان متخصص و مجرب بهره بگیرید تا با حداقل عوارض جانبی مواجه شوید . 

تنگ کردن واژن به وسیله طب سنتی

ماهیچه های واژن قابلیت ارتجاعی داشته و هر گاه که لازم باشد تنگ یا گشاد می شود . ولی بر اثر یک سری عوامل همچون زایمان طبیعی یا افزایش سن ما درگیر مشکل افتادگی و گشاد شدن واژن می شویم . جهت برطرف کردن این مشکل یک سری راهکارهای گیاهی و سنتی وجود دارد که در زیر به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم : 

برخی از مواد و میوه ها همچون لیمو ، سیر ، ماست و گیاه دارویی توت مار خاصیت تنگ کنندگی و منقبض کننده دارند و جهت تنگی واژن استفاده می شوند . 

لیمو : لیمو با خاصیت اسیدی خود باعث تنگی واژن می شود . ولی بهتر است در استفاده از این ماده زیاده روی نکنید . زیرا باعث از بین رفتن دیواره واژن شده و احتمال اینکه در واژن عفونت به وجود بیاید را بالا میبرد . 

سیر : سیر باعث تقویت عضلات دیواره واژن شده و به سلامت این ناحیه کمک بسیاری می نماید . در این راستا میتوانید از سیر هم به صورت پخته و هم خام بهره بگیرید . این گیاه باعث از بین رفتن عفونت و بوی بد واژن نیز می شود . 

ماست : ماست با دارا بودن باکتری های خوب و فراوان برای واژن بسیار مفید است . ماست را روزانه و به صورت مرتب در رژیم غذایی خود بگنجانید . 

گیاه دارویی توت مار : یک درمان فوق العاده جهت تنگی واژن محسوب می شود . گیاه توت مار دارای فیتواستروژن هایی است که در جهت تقویت عضلات واژن نقش مهمی را ایفا می کنند . میوه این گیاه را خارج نموده و آن را مستقیما روی ناحیه واژن خود قرار دهید . این روش خانگی تاثیرات مثبتی بر روی زنان بالای 40 سال دارد . 

تنگی واژن با جوش شیرین

جوش شیرین یا بی کربنات سدیم با دارا بودن خواص ضد قارچی و ضد باکتریایی ، جزو درمان های طبیعی و خانگی جهت تنگی واژن نیز محسوب می شود . استفاده از جوش شیرین بیشتر برای درمان بیماری های واژینال انجام می پذیرد . سعی کنید جهت  تنگ کردن واژن یا افتادگی رحم از روشهای علمی و ثابت شده استفاده کنید . زیرا روشهای گیاهی ممکن است برای هر فردی مناسب نباشد و باعث بروز حساسیت به خصوص در زنان باردار و یا شیرده نماید . 

کلام آخر : انجام تمرینات ورزشی و همچنین یوگا در رفع گشادی واژن جزو اقدامات طبیعی می باشد.

در صورت حاد بودن مشکل گشادی واژن بهتر است سراغ گزینه هایی همچون جراحی بروید . 

استفاده از کرم های بهداشتی که بدین منظور تولید شده اند ، جزو بهترین و آسان ترین روشها برای درمان گشادی واژن می باشد .