تضمینی ها

رنگ رژ لب برای پوست گندمی و سبزه

رنگ رژ لب برای پوست گندمی و سبزه

انتخاب رژلب متناسب با رنگ پوست صورت جزو نکات کلیدی یک آرایش بی نقص است . یک آرایش بدون رژلب باعث بی روح به نظر رسیدن قیافه شما می شود . شما با یک انتخاب درست ، باعث تکمیل یک آرایش هرچند ساده و در نتیجه زیباتر دیده شدن چهره خود می شوید . همچنین یک رژلب زیبا و با کیفیت باعث نقش بستن یک لبخند زیبا و و جذاب تر دیده شدن صورت و دهانتان می گردد . منتهی انتخاب رنگ درست و متناسب با فیس شما در این زمینه نقش بسیار مهمی را ایفا می کند . زیرا یک رژلب نامناسب باعث از بین رفتن بهترین آرایش ها و حتی پیر به نظر رسیدنتان می شود . در حالیکه با یک گزینه درست تر شما باعث شیک تر دیده شدن می شوید . حتی رعایت این نکته سبب جوانتر به نظر رسیدنتان می شود . رنگ رژلب بایستی هارمونی مناسبی با مدل آرایش و رنگ پوستتان داشته باشد . در غیر اینصورت آرایشتان نا مناسب و نازیبا شده و باعث میشود جذاب به نظر نرسید . چنانچه شما دارای پوستی سبزه و تیره هستید بهتر است از رژهایی استفاده کنید که دارای تناژ تیره رنگ و صد البته جیغ می باشند . برای تشخیص تناژ پوست خود می توانید از روش زیر استفاده کنید . به رگ های مچ دست خود توجه کنید . چنانچه رگها آبی یا بنفش به نظر می رسند تناژ پوست سرد و چنانچه رگها سبز یا زیتونی به نظر آیند ، زمینه پوست گرم می باشد . البته روشهای دیگری نیز جهت تشخیص تناژ رنگ پوست وجود دارد . ولی ما برای شما ساده ترین راه را بازگو کردیم .

رنگ های جیغ مانند رنگ های بنفش تیره، قهوه ای، شرابی، زرشکی، آلویی، زرشکی و ...  هستند که چنانچه با لباس مناسب ست شوند بسیار زیبا و چشم نواز خواهد شد .

به افرادی که رنگ پوستشان سبزه یا تیره باشد ،افراد با پوست تناژ گرم نیز گفته می شود . این گونه افراد بایستی رژهایی با پایه رنگ نارنجی استفاده کنند . این افراد به هیچ وجه نباید از رژهای ملایم و صورتی رنگ استفاده کنند . البته رنگهایی که در فوق نام برده شد دارای تناژهای خاصی هستند . زیرا اگر با رنگ های دیگری ترکیب شوند فریبنده تر به نظر خواهد رسید . به عنوان مثال چنانچه فردی که دارای پوست سبزه است برای آرایش لبان خود از رنگ قهوه ای مسی استفاده نماید بسیار جذابتر و زیباتر به نظر خواهد آمد . رنگهای خاکستری مایل به قهوه ای و برنزنیز دارای همیم خاصیت زیبایی می باشد . بجز رنگهای اشاره شده ، افراد تیره می توانند از رنگ نود ( رنگ پوست ) در انتخاب رژ خود نیز استفاده نموده و از زیبایی طبیعی که توسط این رنگ ایجاد میشود لذت ببرند . . رنگ بورگاندی نیز برای افراد با پوست سبزه ظاهری رویایی پدید می آورد . چنانچه پوستتان برنزه است رژ هایی با طیف قهوه ای که متمایل به رنگ شکلات یا قهوه است انتخاب مناسبی است . در کنار این ها ، انتخاب رنگ موی مناسب نیز به همراه یک رژ هماهنگ با تناژ پوست شما ترکیبی عالی به وجود می آورد . چنانچه رنگ پوستتان سبزه روشن است رنگ موی قهوه ای و بلوند وچنانچه پوستتان سبزه معمولی است رنگ موهای عسلی و فندقی مناسبتان است . اگر پوستتان سبزه تیره است ، رنگ موی شاه بلوطی و  نسکافه ای را حتما انتخاب کنید . 

برای استفاده از هر کدام از رنگ رژ های فوق ، بایستی آرایشی حرفه ای نیز داشته باشید . همچنین آرایشتان باید با لباستان هماهنگی لازم را داشته باشد . مثلا هنگام استفاده ار رژ بنفش ، از لباسی به رنگ نقره ای استفاده کنید تا بخوبی به چشم بیایید .همچنین افراد با پوست سبزه نباید سراغ رنگ های سرد و یا چرک بروند . بلکه بایستی گرم و تند پوشیده و تیره و روشن را ترکیب کنند . 

در نهایت قبل از استفاده از رژ ، بهتر است اقداماتی همچون لایه برداری لب ها و استفاده از اسکراب را در مرحله اول انجام دهید . زیرا هیچ رژلبی ولو با کیفیت بالا بر روی لبی خشک و پوسته پوسته ، جذاب دیده نخواهد شد .