تضمینی ها

بزرگ کردن سینه چیکار کنم سینم بزرگ بشه

بزرگ کردن سینه چیکار کنم سینم بزرگ بشه

برای بزرگ شدن سینه ها چکار کنیم ؟ چکار کنیم تا سینه هایی خوش فرم و در عین حال بزرگ داشته باشیم؟ در واقع داشتن سینه خوش فرم و سفت و همچنین با سایز مناسب مورد علاقه همه خانم ها بوده و زنان برای داشتن یک چنین اندامی تلاش می کنند برخی خانم ها به صورت ارثی و مادر زادی سینه های خوش فرم  ، بزرگ و سفتی دارند اما برخی دیگر بنا به دلایل مختلف ممکن است یک چنین شرایطی نداشته و تمایل داشته باشند آن را ترمیم کنند . روشهای مختلفی برای رسیدن به سینه هایی زیبا و سفت وجود دارد که در زیر به مهم ترین و متداول ترین آن ها می پردازیم .  با رعایت نکات زیر به احتمال قوی ، دیگر سوال :  چیکار کنم سینم بزرگ بشه ؟ را از خود نخواهید پرسید ...

روشهای بزرگ شدن سینه ها در طب سنتی

زنانی که سایز سینه کوچکی دارند برایشان بسیار جای سوال است که چکار کنند تا سینه شان بزرگ شود . طب سنتی و خانگی روشهایی را برای افزایش سایز سینه و خوش فرم شدنشان یافته است تا شما با روشی با کمترین عوارض جانبی به سینه هایی بزرگ و سفت دست بیابید . منتهی به هیچ عنوان نباید عجله کنید و با صبر و حوصله به نکات و روشهایی که در این مقاله آورده شده است ، عمل نمایید . 

در این راستا شما بایستی از مواد غذایی خاص و در عین حال ارزانی که در همه جا موجود است ، استفاده کنید . 

بزرگ کردن سینه با عدس قرمز

بزرگ کردن سینه با عدس قرمز

یکی از این مواد غذایی مفید ، عدس قرمز می باشد . 4 قاشق غذاخوری از این ماده را یک شب در آب بخیسانید و صبح روز بعد عدس قرمز را آنقدر بکوبید تا به شکل خمیری در آید . این خمیر را بر روی سینه های خود بمالید و تا زمانی که آب نینداخته صبر کنید . این کار را میتوانید هر شب انجام دهید . 

نکته : هیچ گاه این ماده را روی سینه خود ماساژ ندهید . زیرا باعث ایجاد سوزش و ناراحتی در روی پوست سینه می شود. 

موز برای بزرگ شدن سینه

موز برای بزرگ شدن سینه

یکی دیگر از موادی که حتی به عنوان ماسک پوست و مو از آن استفاده می شود ، موز می باشد . این میوه با خاصیت مرطوب کنندگی بالای خود ، همزمان باعث افزایش سایز سینه می شود . همچنین دارای مواد مغذی و معدنی بوده و به نوعی مانع از شل شدگی سینه نیز می گردد .  زیرا دارای خاصیت سفت کنندگی است . 

برای گرفتن نتایج بهتر از موز در کنار دیگر مواد و ماسک ها استفاده کنید تا به روال بزرگ شدن سینه سرعت ببخشید . در این راستا بجای موزهای گوشتی ، بهتر است از موزهای رسیده استفاده نمایید . 

عمل ماساژ سینه ها در بزرگتر شدن سایز سینه ها نتایج مثبتی را ارائه داده است . بخصوص که این عمل همراه با روغن هایی همچون زیتون ، روغن خراطین یا کرم بلزا ، ژل آلوئه ورا ، روغن کنجد و روغن گیاهک گندم انجام پذیرد . 

روش استفاده از روغن جوانه گنم برای بزرگ کردن سینه

روش استفاده از روغن جوانه گنم برای بزرگ کردن سینه

روغن جوانه گندم نیز در رشد سینه ها موثر است . این روغن را به مدت 10 دقیقه بر روی سینه های خود در جهت ساعتگرد به آرامی ماساژ دهید تا جذب پوست شده و عملیات خونرسانی افزایش بیابد . شما می توتنید این کار را 2 الی 3 بار در طول روز انجام دهید تا بعد از سپری شدن یک ماه نتایج مثبت آن را مشاهده نمایید . نکته مهم در مورد مصرف روغن جوانه گندم این است که شما بایستی مرتب و منظم از این روغن استفاده کنید تا نتیجه بگیرید . پس این مورد را هرگز فراموش نکنید . 

بزرگ شدن سینه با نخل اره ای

بزرگ شدن سینه با نخل اره ای 

یکی از پر طرفدارترین گیاهان دارویی است که به خاطر مواد گیاهی مغذّی و اسیدهای چرب موجود در آن ، بافت سینه ها را تحریک کرده و باعث بزرگ کردن سینه و بهبود ظاهر سینه ها میشود . نخل اره ای ، به صورت قرص ، کپسول یا چای عرضه می شود . بانوان محترم می توانند ۲ یا ۳ فنجان چای نخل ارّه ای را روزانه به مدت چند ماه استفاده کنند  .

سیب زمینی وحشی برای بزرگ کردن سینه

استفاده از این ماده برای رشد سینه بسیار مفید است .  برای سفت شدن و بزرگ کردن سینه ها می توانید از آن به صورت کپسول یا چای استفاده نمایید . همچنین می توانید با کرم سیب زمینی وحشی ، سینه هایتان را ماساژ داده تا پروژسترون آن بوسیله ی پوست جذب شود . ۲ بار در روز این عمل را انجام دهید تا در مدت چند ماه متوجه سفت شدن و رشد سینه هایتان شوید .

تخم رازیانه و بزرگ شدن سینه

تخم رازیانه و بزرگ شدن سینه

با دارا بودن مقادیر قابل توجهی از فلانوییدها ، باعث بالا رفتن میزان استروژن بدن شده و بافت سینه تقویت می گردد . یک قاشق چای خوری از تخم رازیانه را یک فنجان آب دم کرده و میل کنید . این اقدام را روزانه انجام دهید تا به نتیجه دلخواهتان رسید . 

افزایش سایز سینه با شیر سویا

افزایش سایز سینه با شیر سویا

با دارا بودن ایزوفلاون ها بافت سینه را بزرگ می نماید . فقط کافیست 125 گرم لوبیای سویا را به مدت یک ربع در آب خیس نموده و سپس پوست آن را بگبرید . پس از حرارت دادن این دانه ها به مدت دو دقیقه در درون ماکروفر ، این لوبیاها را به همراه یک لیتر آب در مخلوط کن ریخته و آن را آبکشی نمایید . اکنون این مایع  که شیر سویا نامیده می شود را به مدت 5 الی 10 دقیقه بجوشانید . شیر سویا را پس از سرد شدن می توانید نوش جان نموده و همچنین به مدت 3 روز در یخچال نگهداری نمایید . 

بزرگ کردن سینه با قرص سیپروترون کامپاند

روشهای بزرگ کردن سینه با قرص سیپروترون کامپاند

اگر جزو افرادی هستید که مدام در فکر این هستید که : چیکار کنم سینم بزرگ بشه ؟  این روش به شما پیشنهاد می شود .  قرص سیپروترون کامپاند علاوه بر جلوگیری از بارداری ، دارای خاصیت بزرگ کنندگی سینه ها نیز می باشد . زیرا دارای هورمون استروژن بوده و به سرعت نتیجه می دهد . ولی چنانچه نیازی به استفاده از قرص ضد بارداری ندارید ، توصیه می شود از روشهای خوراکی دیگری استفاده نمایید . این قرص با خاصیت آنتی آندروژنی و البته یک جز استروژنی فعالیت مثبتی جهت بزرگ تر شدن سینه ها انجام می دهد . 

نکته : بر همه آشکار است که استفاده از مواد غیر طبیعی و هورمونی دارای مضرات و عوارض بسیاری است . از مصرف این قرص در زمان بارداری اکیدا خودداری نمایید . 

طریقه مصرف عرق رازیانه برای بزرگ کردن سینه

طریقه مصرف عرق رازیانه برای بزرگ کردن سینه

از گیاه رازیانه نتایج مثبت بسیاری برای بزرگ شدن سینه ها گزارش شده است . این گیاه با طبع گرم خود ، مناسب استفاده برای افراد با طبع بلغمی و صفراوی می باشد . منتهی استفاده از عرق رازیانه باید دایمی و به صورت مرتب باشد . این عرق را همراه با شیرین کننده های طبیعی همچون عسل می توانید استفاده کنید تا تاثیرات فوق فوق العاده آن را مشاهده نمایید . 

 نکته : از این گیاه در دوران قاعدگی و بارداری استفاده نکنید . 

ویتامین E و بزرگ شدن سینه

ویتامین ای  E با تنظیم هورمون های بدن ، فعالیت هورمون های تخمدان را تسریع بخشیده و به ثابت ماندن سطح استروژن موجود در خون کمک شایانی می نماید . این قرص را در ماه به مدت ده روز همراه با غذا میل نمایید . بهتر است برای افزایش سایز سینه هایتان ، همراه با این قرص از منابع مفید دیگری همچون تخمه آفتابگردان، بادام، روغن های گیاهی، همچنین سبزیجات پر رنگ و خیلی برگ دار مثلا اسفناج ، آووکادو استفاده نمایید . موادی همچون جوانه گندم نیز برای افزایش سایز سینه ها مفید است . 

چگونه سینه هایی سفت داشته باشیم؟

عمل جراحی و پروتز  روشهای جدیدی هستند که امروزه استفاده از آن ها برای بزرگتر شدن سینه ها استفاده می شود . اما از سویی دیگر این روشها هم عوارض خود را داشته و همچنین گاهی برای سفت شدن سینه ها نتایجه بخش و کافی نمی باشند . پس بایستی چه کنیم؟

پی یردن به دلیل شل شدن سینه ها می توتند تا حدود زیادی به رفع مشکل ما و بدست آوردن سینه هایی سفت کمک کند . گزینه های زیر شما را در یافتن دلایل شل شدن سینه هایتان راهنمایی می کنند . 

کرم سفت کننده سینه ، کرم بزرگ کننده سینه ، کرم حجم دهنده سینه ، کرم سفت کننده باسن ، کرم حجم دهنده باسن

  1. افزایش یا کاهش وزن ناگهانی : تغییر 4 الی 5 کیلویی وزن بدنتان مساله مهمی نیست . ولی استفاده از رژیم های سخت که باعث تغییرات وزن بدن در کوتاه مدت می شوند : برای بدن مضرات زیادی دارد و شل شدگی سینه ها یکی از عوارض جانبی این تغییر وزن است . 
  2. استفاده از سیگار : سیگار باعث کاهش میزان اکسیژن موجود در بافت پوست شده و بدبن ترتیب باعث اختلال در اکسیؤژن رسانی در بافت بدن می گردد . 
  3. استفاده نکردن از کرم ضد آفتاب : کرم های ضد آفتاب با دارا بودن کلاژن ، باعث سفتی و کشیدگی پوست می شوند .  عدم استفاده از ضد آفتاب باعث بروز شلی و افتادگی سینه می گردد . 
  4. ورزش های سخت و طاقت فرسا : برخی از متخصصین معتقدند که ورزش های سفت و سخت و دویدن های مداوم باعص بروز ترکیدگی کلاژن های موجود در بافت سینه می گردد . سعی کنید به هنگام انجام ورزش ، با مطالعه و آگاهی بیشتری جلو بروید تا از فواید ارزشمند این عمل بهره مند شوید . 
  5. استفاده از سوتین های بی کیفیت و شل : لباس زیر خوب و با کیفیت باعث خوش فرم شدن و زیبا دیده شدن بافت سینه می گردد . هیچ گاه از سوتین خیلی تنگ یا خیلی شل استفاده نکنید . همیشه سایز مناسب خود را خریداری کنید . بهتر است از سینه بندی استفاده کنید که تکان های سینه تان در آن به حداقل می رسد . 
  6. بالا رفتن سن : بدیهی است که با افزایش سن و عدم مراقبت بافت بدن دچار پیری و فرسودگی خواهد شد . بخصوص بافت سینه که پیری اش 2 الی 3 سال زودتر از دیگر بافت ها آغاز می شود . با انحطاط پوست ، بدن نرم تر و ضعیف تر می شود و خاصیت ارتجاعی اش به شدت کاهش می یابد . 
  7. بارداری و شیر دهی : در دوران بارداری به دلیل تغییرات هورمونی ، شکل و سایز پستان تغییر می یابد. در دوران شیر دهی نیز هاله سینه ها دچار تغییر رنگ و افتادگی می گردد که این امر بسیار طبیعی است.
  8. ژنتیک : چنانچه گزینه های بالا هیچ نقشی در افتادگی و شلی سینه های شما نداشتند باید بدانید که این امر ریشه در ژنتیک و ریشه شما دارد . این مساله بیشتر در دختران جوانی که سابقه هیچ نوع بارداری یا شیر دهی نداشتند نمود بیشتری پید می کند . کافیست با نگاهی به بدن مادرتان ، پی به ریشه و دلیل اساسی شل بودن بافت سینه هایان ببرید . 
  9. بروز بیماری هایی همچون سرطان : انجام عمل جراحی ها و برداشتن قسمتی یا همه بافت سینه یکی دیگر از عوامل افتادگی سینه می باشد.

افزایش سایز سینه نی نی سایت

در سایت همگانی نی نی سایت بر اساس نظر سنجی که صورت گرفته است ، اکثر کاربران استفاده از قرص ویتامین  E و ریشه گیاه قاصدک و همچنین دوش گرفتن با آب سرد به هنگام خروج از حمام و گرفتن آب سرد بر روی سینه نتایج مثبتی را گزارش نموده اند . همچنین به استفاده از بادکش و ورزش هایی که مناسب بزرگ شدن سینه ها هستند توصیه گردیده است . 

قرص بزرگ کننده سینه

بسیاری از افراد برای بزرگتر و حجیم تر شدن سینه های خود روی به مصرف یک سری از قرص ها می آورند . در زیر مشخصات و ویژگی هایی که یک قرص بزرگ کننده بایستی داشته باشد برای شما آورده ایم . همواره سعی نمایید با رعایت نکات زیر بهترین و موثرترین محصول را بیابید . 

یک قرص بزرگ کننده سینه بایستی دارای ترکیباتی با پایه گیاهی و موثر باشد تا کمترین عوارض جانبی را عاید مصرف کننده کند برخی از این قرص ها حاوی مکمل هایی هستند که منابع مغذی بدن را فراهم نموده و بسیاری از نیازهای بدن را تامین میکنند . همچنین یک قرص با کیفیت بایستی دارای برچسب سلامت و علامت استاندارد باشد . قرص با کیفیت نباید دارای مواد نگهدارنده بوده و به جوانسازی پوست کمک نماید .